Inloggen
Winkelmandje
Dé feest- en carnavalspecialist van Nederland & België Meer dan 25.000 producten op voorraad Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis Niet goed, geld terug
🎇🎅🎄🎁Aangepaste openingstijden ivm de feestdagen🎁🎄🎅🎇
Voor 15:00 uur besteld is morgen in huis
Megastore in Borne2000m2 feestplezier
25.000+ artikelen op voorraad

Retouren

Lukt aanmelden via de website niet? Geef dan duidelijk op de pakbon aan welke artikelen (aantallen, artikelnummer, omschrijving, kleur en maat) u retourneert. Stuur ons binnen 14 dagen na de factuurdatum een mail ([email protected]) dat u uw bestelling (deels) gaat retourneren en ga verder met stap 2.

Deze retourvoorwaarden zijn niet van toepassing op de zakelijke klant.

Indien een artikel niet aan uw wensen voldoet, dan kunt u het betreffende artikel ongebruikt en in originele verpakking, binnen 14 dagen retourneren, met ingang van de factuurdatum. Retourneren van artikelen is altijd voor uw eigen rekening en risico. Daarvoor doorloopt u de volgende stappen:

Stap 1 - Meld uw retour aan op de website (hiernaast, op mobiel onderaan)

  • Bestelnummer: in deze opmaak XXXXXXX (geen factuurnummer met 6XXXXXX). Het bestelnummer staat rechtsboven op het retouretiket, dat onderaan de pakbon staat.
  • Besteldatum: dit is de datum waarop u de bestelling geplaatst heeft en dus niet de factuurdatum.
  • Afleveradres postcode: dit is de postcode van het afleveradres.


Stap 2 - Doe de pakbon en de producten die u terug wilt sturen in de originele verpakking


Plak het retouretiket op de doos of verzendzak en verstuur deze voldoende gefrankeerd aan ons terug. Ongefrankeerde retourzendingen worden geweigerd of de hoge kosten voor ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te ontvangen bedrag.
Wij controleren uw retourzending en na akkoord wordt het bedrag binnen 14 dagen aan u teruggestort.

Extra informatie

Denk eraan dat de besteldatum gebruikt wordt (geen verzenddatum) en de postcode (met kleine letters en zonder spatie) van het afleveradres (geen factuuradres). Wanneer je hebt gekozen voor een PostNL-ophaalpunt dien je hier de postcode van dat ophaalpunt in te vullen.

Lukt het niet om je bestelling retour aan te melden via deze pagina, dan mag je je bestelling zonder aan te melden aan ons retourneren. Stuur ons wel even binnen 14 dagen na de factuurdatum een mail ([email protected]) dat je je bestelling (deels) retourneert. Zorg er voor dat je de pakbon mee retour stuurt in de doos en vermeld op de pakbon welke artikelen je retourneert.

Defect/incompleet/verkeerd product ontvangen of klacht?

Indien u onverhoopt een defect/verkeerd product heeft ontvangen of een klacht heeft, is het belangrijk dat u dit z.s.m. aan ons doorgeeft. Dat kan per mail ([email protected]) of telefonisch (074-2669138). Graag onze instructies vervolgens even afwachten en het artikel nog niet retourneren.

Ruilen van artikelen

Wil je een artikel ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of een ander artikel? Dat kan door de ongewenste artikelen op de hierboven beschreven manier te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen op onze website.

Retourneren

Wij adviseren u om uw bestelling altijd via een pakketdienst met track & trace-code te retourneren zodat uw pakket traceerbaar is. U kunt daarvoor bijvoorbeeld terecht bij PostNL. Wij adviseren u om uw track & trace code te bewaren totdat u van ons een bevestiging hebt ontvangen dat uw retour verwerkt is. Let op dat u uw pakket naar ons adres (Industriestraat 16, 7622 AV Borne) retourneert en niet naar een ophaalpunt. Doet u dit toch, dan zullen wij afhankelijk van de locatie van het ophaalpunt, kosten in rekening moeten brengen of kunnen wij het pakket helaas niet ophalen en dient u zelf zorg te dragen dat het pakket bij ons bezorgd wordt.


Kosten retourneren

De kosten voor het retourneren van uw bestelling zijn altijd voor uw rekening.


Verzendkosten van uw bestelling

Indien u in uw oorspronkelijke bestelling verzendkosten heeft betaald, dan krijgt u deze alleen teruggestort indien u uw gehele bestelling retourneert. Indien u een gedeelte van uw bestelling retourneert, ontvangt u alleen de waarde van de geretourneerde artikelen retour (exclusief de verzendkosten). Voor bestellingen met een bestelwaarde van boven de €70,- die in Nederland bezorgd zijn, geldt dat wanneer deze gedeeltelijk geretourneerd wordt, waardoor de bestelwaarde onder de €70,- komt, dat de verzendkosten in dat geval achteraf in rekening zullen worden gebracht. Voor bestellingen die zijn verzonden naar Duitsland en België ligt die grens op €100,-.

Liever iets terugbrengen?

Dat kan! Volg alle stappen zoals ze op de pakbon staan en meld je retour hiernaast aan. Nadat je retour aangemeld is kun je het pakket weer afleveren in de Megastore in Borne. Hier ontvang je een bewijs van afgave.

Artikelen die uitgesloten zijn van retourrecht

In verband met hygiënische redenen kunnen wij de volgende artikelen niet retour nemen: mondkapjes, maskers, schmink en overige make-up, lenzen(vloeistof), pruiken, snorren, baarden/baardstellen, oorbellen, body’s, bh’s, sokken, panty’s en overknee's.

Wegens onverkoopbaarheid kunnen wij helium en met helium gevulde (folie)ballonnen niet retour nemen. Ook nemen wij geen spuitbussen retour.

Artikelen die speciaal voor u zijn besteld en mystery boxes, kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

Zakelijke klant

Deze retourvoorwaarden zijn niet van toepassing op de zakelijke klant. Met zakelijke klant wordt bedoeld de afnemer die handelt in het kader van de uitoefening van een beroep of bedrijf, inclusief de afnemer die handelt in opdracht van een bedrijf of beroepsbeoefenaar. Een zakelijke klant kan derhalve niet retourneren en zal geen geld retour ontvangen.

Vragen

Natuurlijk doen wij ons uiterste best om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen en/of klachten hebben hopen wij dat u deze mailt naar [email protected]. Verder zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen