Veel Gestelde Vragen

  

Op deze pagina proberen wij u een antwoord te geven op vaak gestelde vragen. Natuurlijk doen wij het uiterste om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen, en/of klachten hebben, dan hopen wij dat u ons deze mailt: info@carnavalsland.nl.

 

1. Ik heb een bestelling gedaan, wanneer wordt deze afgeleverd?


Als alle aangeboden artikelen op voorraad zijn en als u uw bestelling voor 15:00 uur heeft betaald zal uw bestelling diezelfde werkdag nog worden verzonden. Dit is alleen het geval met een Ideal betaling, bij vooraf betaling via de bank duurt het 1 werkdag. Uw bestelling wordt dan verzonden met PostNL. PostNL levert uw bestelling normaal de volgende dag, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen bij u af. Is er haast bij het ontvangen van de bestelling, dan kunt u dit aangeven in het veld "bericht aan ons" als u de bestelling plaatst. Tijdens de carnavals-periode kan de levertijd iets langer zijn.

2. Is het online betalen van mijn bestelling bij jullie wel veilig?

Alle door ons geaccepteerde on-line betaalmethodes worden via een beveiligde en versleutelde SSL Extended Validation verbinding aan u aangeboden. Dit betekent dat het niet mogelijk is dat derden de gegevens tijdens de transactie kunnen onderscheppen. Als u een beveiligde verbinding heeft kunt u dit zien aan de adresbalk die groen is gekleurd en er staat een hangslotje bij.

3. Artikelen terugsturen/artikelen retourneren.

Alle artikelen die ons magazijn verlaten worden zorgvuldig gecontroleerd. Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunnen wij de door u ontvangen artikelen omruilen voor een andere maat/kleur, laten vervangen door een ander artikel of u kunt uw bestelling zonder opgaaf van redenen laten annuleren. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper, tenzij er een fout is gemaakt door een van onze medewerkers. Carnavalsland levert alle artikelen met de garantie die van het betreffende artikel verwacht mag worden. Indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wanneer u een artikel retour stuurt, doet u dit dan in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) en vul de bijgeleverde retourformulier in. Uw factuur en of uw bestellingsreferentie binnen 14 dagen na ontvangst voldoende gefrankeerd retourneren aan:

     Carnavalsland
     Hofstraat 3
     7622 LL Borne
     Nederland

Bent u niet geheel tevreden over een artikel of ziet u van de bestelling af en wilt u gewoon het door u betaalde bedrag retour, dan graag even uw bankrekeningnummer vermelden waarop wij het door u betaalde bedrag retour mogen storten. Retour betalingen gebeuren binnen twee weken na ontvangst van het retourpakket. Let op! Kostuums dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst geruild te worden. Als deze bij ons retour komen, worden deze onmiddellijk gecontroleerd op het feit of ze gedragen zijn. Mochten wij dat onmiskenbaar constateren, dan wordt het bedrag alsnog in rekening gebracht. Kostuums passen is uiteraard wel toegestaan.

4. Verzendkosten.

De verzendkosten in Nederland bedragen bij vooruitbetaling €5,50. Ook bij kleine bestellingen berekenen we €5,50 dat komt door de behandelingskosten.

5.Hoe weet ik nou wanneer iets op voorraad is?

95% van alle artikelen is in grote hoeveelheden voorradig. Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet voorradig is. Dan zullen we proberen het zo snel mogelijk te bestellen en alsnog te leveren. Dit lukt normaal gesproken binnen enkele dagen. Wilt u met zekerheid weten of een artikel voorradig is, neem dan contact met ons magazijn tel: (0031) 074-2669138. Wij hebben direct inzage in alle beschikbare voorraden en kunnen u snel informeren.

6.Ik krijg iets niet in het winkel mandje wat nu? 

Als u een artikel niet kunt toevoegen aan het winkelmandje, kan het zijn dat het momenteel niet voorradig is. Helaas zitter er echter ook af en toe nog kleine foutjes op de website, en kan het zijn dat het winkelmandje onterecht uitstaat. Wilt u het zeker weten dan kunt u bellen met 074-2669138.

7. Het is een ander afleveradres.

In het veld "Bericht aan ons" kunt u een ander adres als het factuuradres invullen en hierbij aangeven dat dit andere adres als afleveradres wil hebben.

8. Bij overige vragen, waar kan ik dan naartoe bellen?

U kunt dan bellen naar het magazijn, het telefoonnummer is 074-2669138 of mailen naar info@carnavalsland.nl.