Veelgestelde vragen

Op deze pagina proberen wij u een antwoord te geven op vaak gestelde vragen. Natuurlijk doen wij het uiterste om u zo compleet en correct mogelijk van dienst te zijn. Mocht u toch nog vragen, opmerkingen, en/of klachten hebben, dan hopen wij dat u deze mailt naar info@carnavalsland.nl.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Mits op voorraad, worden artikelen die op werkdagen voor 15:00 uur besteld en betaald (behalve Afterpay) zijn, de volgende dag afgeleverd binnen Nederland. Wij blijven echter altijd afhankelijk van onze vervoerders en zijn niet verantwoordelijk voor bestellingen die te laat worden afgeleverd.

Kan ik hier veilig betalen?

Alle door ons geaccepteerde on-line betaalmethodes worden via een beveiligde en versleutelde SSL Extended Validation verbinding aan u aangeboden. Dit betekent dat het niet mogelijk is dat derden de gegevens tijdens de transactie kunnen onderscheppen. Als u een beveiligde verbinding heeft kunt u dit zien aan de adresbalk die groen is gekleurd en er staat een hangslotje bij.

Hoe kan ik artikelen terugsturen?

Alle artikelen die ons magazijn verlaten worden zorgvuldig gecontroleerd. Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunnen wij de door u ontvangen artikelen omruilen voor een andere maat/kleur, laten vervangen door een ander artikel of u kunt uw bestelling zonder opgaaf van redenen laten annuleren. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper, tenzij er een fout is gemaakt door een van onze medewerkers. Carnavalsland levert alle artikelen met de garantie die van het betreffende artikel verwacht mag worden. Indien een artikel bij aankomst beschadigd is, dan kunt u het beste contact met ons opnemen. Wanneer u een artikel retour stuurt, doet u dit dan in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) en vul de bijgeleverde retourformulier in. Uw factuur en of uw bestellingsreferentie binnen 14 dagen na ontvangst voldoende gefrankeerd retourneren aan:

Carnavalsland
Hofstraat 3
7622LL Borne
Nederland

Bent u niet geheel tevreden over een artikel of ziet u van de bestelling af en wilt u gewoon het door u betaalde bedrag retour, dan graag even uw bankrekeningnummer vermelden waarop wij het door u betaalde bedrag retour mogen storten. Retour betalingen gebeuren binnen twee weken na ontvangst van het retourpakket. Let op! Kostuums dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst geruild te worden. Als deze bij ons retour komen, worden deze onmiddellijk gecontroleerd op het feit of ze gedragen zijn. Mochten wij dat onmiskenbaar constateren, dan wordt het bedrag alsnog in rekening gebracht. Kostuums passen is uiteraard wel toegestaan.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen binnen Nederland altijd €4,95. De verzendkosten bedragen voor België zijn €5,95 en Duitsland €6,95. Bestellingen binnen Nederland boven €70,00 worden geleverd zonder verzendkosten. Leveringen naar België en Duitsland worden vanaf €100,00 kosteloos verzonden.

Hoe weet ik wanneer iets op voorraad is?

95% van alle artikelen is in grote hoeveelheden voorradig. Het kan natuurlijk voorkomen dat een artikel niet voorradig is. Dan zullen we proberen het zo snel mogelijk te bestellen en alsnog te leveren. Dit lukt normaal gesproken binnen enkele dagen. Wilt u met zekerheid weten of een artikel voorradig is, neem dan contact met ons magazijn tel: (0031) 074-2669138. Wij hebben direct inzage in alle beschikbare voorraden en kunnen u snel informeren.

Ik krijg iets niet in het winkelmandje, wat nu?

Als u een artikel niet kunt toevoegen aan het winkelmandje, kan het zijn dat het momenteel niet voorradig is. Helaas zitter er echter ook af en toe nog kleine foutjes op de website, en kan het zijn dat het winkelmandje onterecht uitstaat. Wilt u het zeker weten dan kunt u bellen met 074-2669138.

Bij overige vragen, waar kan ik dan naartoe bellen?

U kunt dan bellen naar het magazijn, het telefoonnummer is 074-2669138 of mailen naar info@carnavalsland.nl.